Berita Harian Online | Lelaki cemburu tikam tunang bertubi-tubi di stesen minyak

Berita Harian Online | Lelaki cemburu tikam tunang bertubi-tubi di stesen minyak

ceciter pagi tk xberapa sedap tinga n mata ku memandang dan mendengar...hemmm...macam2 ragam manusia tk...bak kata pepatah,rambut sama2 itam p hati len2...apa nak jadi lha dunia tk kan?...dah owg ya dibunuh, pembunuh yar gk nak bunuh drik bg ngelak kna tangkap plois....alo bro!!!...di dunia kau rasa pat lepas,p kat akhirat lak cne u mau lari?????...cne bro???...waloa,,aku plak nk emo pepagi cmtk...cemburu pnya pasal kan...p mun d ekot ati kta tk ilak badan binasa...dan bila dha terlajak perahu gne mk undur balit...btol x????....

dunia dunia dunia...ini lha ragam manusia yang menjadi pelakon d yang berpentaskan bumi....kita perlu beringat2 segala tindakan yg kta muk lakukan....pke mna yg bik dan buruk...jgan kerana perkara kecik yar bley spoilkan family, masyarakat dan negara kita...hemmmm,berfalsafah lha plak kan pepagi tk...haishhhh....geram punya pasal terus emo lalu...hahhhahahah...mluah perasaan bh senarnya....aku bkan nya nak menunding jari kat laki yar jak nk selaku jadi pesalah dalam berita tk,p aku nak menyedarkan diri aku tk sendirik nk xbrapa nk berilmu...aku juak nk mngajak semua nk membaca apa aku ngerco pepagi tk supaya berpikir dlok seblom kta nak polah sesuatu yea...lak kita juak nk menyesal di kemudian hari....


                        SENYUM SENYUM SENYUM LHA..KERANA IA PENAWAR DUKA


renung-renungkan dan selamat beramal,,,,

kalau suka?..SILA BERI KOMEN YE :)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...