:: k.f.c ::


Assalamualaikum pembuka bicara,,,,hai hai hai...hemmm,,malan tk mk cita pasal KFC...anda tauk pa ya kfc??...xpatut xtauk kan.....senar nya malam tk aku mamem kfc,,,d pendekkan cta garek ku tk xtauk aku tengah mamem kfc,,,aku cma padah aku tengah mamem jak,,,nya pun padah okay jak sebab nya tengah melayan DOTA...haishh...ku tk pa gk, melantak jak lah...abang ku nk spon segala ayam pa suma...ceeee( maka ayam jak dibeli)...hak3...
Dah bis pa suma aku mamem tk nak,

aku terus lha msg ngan garek ku ...(bang syang dha bis mamem tk)..
garek ku reply::bgs la..mkn pa tewk?,,,
aku reply: mamem kfc...bang man spon...
garek ku reply: waa
aku reply:tunggu abang kerja lah,bok pat mamem sedap2...
garek ku reply: sowang jak..?
aku reply: x,syang ngan c'loq tk..
garek ku reply gk::ok..bah rest lha...punek lak...
aku mbalas msg gk:len jak bunyi yar...marah?
.....dan seterusnya...


dipendekkan cerita, garek ku tk kecik ati sebab pa2 jak mk owg makan mesti sama2...mun aku xpat mkan benda yar, nya pun xkan akan makan juak...dan mun dapat makan sedap2,sama2 nikmati makanan yea...hemmm....ke cya ctk kmk owg akan bersama2 susah @ senang tyme aku dipoli,,,
abang...mun abang baca tk,ketahui lha syang sentiasa menyayangi diri abang susah @ senang...syang arap abang berjaya,,,insyaAllah....

ya lha tek seba sedikit pasal kfc malam tk...
nite alll...aku pun dha nk melabuhkan tirai sebab ari dha jauh malam n aku pon dha ngantuk ...
wasalam...
kalau suka?..SILA BERI KOMEN YE :)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...